26 Eyl 2011

şikayet yok şikayet yok. huzurun peşinde koşuyorsan anlama var, anlamlandırma ve pozitif yaklaşma var. Yeterince sınandığıma kanaat getirip şimdi huzurunda tadına varmak niyetindeyim. İçime bir güven duygusu geldi, çöreklendi.. bir yılan gibi.. soguk kanlı.. acelesi olmayan bir huzur.. seni sevdim huzurum.. hoşgeldin.. öyle çok sefa getirdin ki.. ağrıyan mideme iyi gelen famodin gibi iyi geldin..rennie gibi degil. daha kalıcı daha tedavi edici geldin.. sanki masallardan çıkan bir cin gibi geldin. kafanı sihirli lambadan her çıkardığında dile benden ne dilersen dedin.. hem de sadece 3 dilek hakkı vermedin bana.. sanki sonsuz dilek hakları verdin.. tek dilegim huzuru verdin bana. şimdi ben seni nasıl sevmem.. ben senin varlığını nasıl kutsamam.. seni kutsuyorum huzurum..

Hiç yorum yok:

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı